VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE! VÅRSALG - 30% RABATT! | GRATIS FRAKT I HELE NORGE!
Gå videre til innholdet

Returer og reklamasjoner

RETURNERINGER

 


Som kunde hos oss ønsker vi at du alltid skal føle deg trygg på at du mottar nye, friske og uåpnede produkter. Derfor aksepterer vi ikke retur av testede eller åpnede produkter. Hvis produktene og emballasjen er helt uåpnet, kan du returnere kjøpet ditt innen 100 dager.  

 

Vi tilbyr ikke fraktseddel for returer, og du er ansvarlig for fraktkostnaden. Ved retur bærer du risikoen for varene, og vi anbefaler at du sender pakken på en sporbar måte. For å returnere pakker du den uåpnede bestillingen i ny emballasje.

 

Merk returen tydelig, og legg ved en lapp med navn, ordrenummer og e-postadresse. Kontakt deretter vår kundeservice for å få oppgitt adressen du skal returnere returen/reklamasjonen til. Send deretter returen din til Stengränd 6, 178 40 Ekerö, Sverige.

 

Refusjon av mottatte og godkjente returer vil bli gjort innen 100 dager, når vi har håndtert returen din, vil vi komme tilbake til deg via e-post.

 


 

KLAGER


Ved en eventuell reklamasjon er du velkommen til å kontakte vår kundeservice. Vi ber deg legge ved tydelige bilder/video hvor vi kan se feilen du opplever.

 

Reklamasjonsretten gjelder feil som kan spores til produksjonen av produktet, og gjelder dermed ikke normal slitasje eller aldring av produktet.

 

Vi forbeholder oss retten til i første omgang å avhjelpe mangelen, i andre omgang omlevering av varen og i siste omgang omkjøp. Vær oppmerksom på at vi ikke er ansvarlige for returfrakt.

 


Avbestillingsregler

 

Som kunde har du rett til å kontakte vår kundeservice og avbestille kjøpet før produktet er sendt. Vi vil imidlertid informere deg om at vi ved avbestilling av et kjøp tar et administrasjonsgebyr på 5 % av den totale kjøpsverdien.

Dette gebyret dekker kostnadene vi pådrar oss i forbindelse med transaksjonen, inkludert bank- og betalingsleverandørgebyrer.

 

Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss på support@norskebrettspill.com

 

Ved en eventuell tvist følger vi avgjørelsene til Allmänna reklamationsnämnden.

Enkel Retur

Over 100 tusen fornøyde kunder!

100 dager åpent kjøp

Support døgnet rundt